onsdag 7. april 2010

Flittige damer får gjort mye

Fra møtet før påske ble det vist frem mange forskjellige produkt som har blitt til på etterjulsvinteren. Alt i fra løpere,brikker, vesker, roseteppe, mimreteppe til en konfirmant og noen påskeeffekter.

I disse pave og biskoptider ble tehetten forsøkt som hodeplagg. Den passet, men forslaget om å bruke bildet "dame med hatt" som lagets logo, - fikk ikke gjennomslag.
Bare så det er sagt; det var ikke mitt påfunn!

Jeg  har blitt sylta forkjøla, men ser det positive i det . Man må være frisk for å bli syk heter det, og jeg satser på at dette er et skritt i positiv retning. Men i første omgang det blir det ikke noen sydag... Men man venter ikke forgjeves den som venter på no bra!

Kommer snart tilbake. Vi snakkes!

I mellomtia sitt e no her med håndquiltinga mi.... Det går faktisk framover...

4 kommentarer:

Vibekes lille grønne sa...

Så mye fint! Det er utrolig mange dyktige quiltere rundt om. Jeg blir stadig mektig imponert.

For tiden kommer jeg meg hverken på quiltemøter eller strikketreff dessverre, så da må jeg jo lage desto mere selv! :)

Rart nok så kan forkjølelse kan være et tilfriskningstegn. Det er bare å krysse fingrene! Ha en fin kveld! Klem :)

Min Quilte krok sa...

Så mye flott:-))
Artig å se at folk er så kreative.
Håper på varmere tider og bedre form:-))
Ha en fin og kreativ uke

Lokki sa...

Makan - SÅ mye flott!!
Et herlig collage av nydelige bilder!
Også så artig med tehettens mangfoldige bruksområder! *flirer*
Jeg ønsker deg RIKTIG GOD BEDRING!
Og for en fantastisk innstilling du har!
DU er sannelig en glad person som sprer MYE glede:))
Jeg setter stor pris på deg!!
God hviledag og varm god-bedrings-klem fra Lokki

Timotei sa...

Ja, her var det mye fint! Og tehetter kan vel brukes til så mangt :-)
Det er et nydelig teppe du viser bilder av i de forrige innleggene også. Spennende å følge prosessen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...