torsdag 27. januar 2011

Bestemme meg jeg? Del 2

 Når man har brukt en måned på å bestemme seg for om det skal være brunt eller grønt begerblad, eller hva det nå er for noe, - rundt den røde sirkelen, ja da er det lett å forstå at det å bestemme seg ikke min sterkeste side...
Og jo da, det ble brunt. Nå som jeg har bestemt meg, da er det kjempelett å se at det ikke  kunne vært noe annet....
....og nå skal jeg ikke komme i tvil om fargene enda en gang...

Neida, dette blir så fint så. Etnisk og fint.
Og jeg kommer helt sikkert til å bli ferdig. Før eller siden. Sannsynligvis siden. 
Joda. 
Det går fremover.

Ha det fint så lenge! Vi snakkes! 

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nei, det er ikke alltid like lett å bestemme deg...*smiler*..
Men dette blir nok fint!
God helg,
klem :O)

Kort og Søm sa...

Mener; bestemme seg
:O)

Mona sa...

Kjenner meg godt igjen.... vanskelig noen ganger....Skal bli spennende å se mer av dette.

Puttelull sa...

Hallo!!! Du lager fortsatt så mye fint! På bloggen min ligger det noe til deg:-)

Anne sa...

Vanskelig å bestemme seg ja... det kommer sikkert av at det finnes så mange muligheter som er gode, og da er det hardt å måtte gå for bare en av dem. Vakker applikasjon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...