torsdag 1. oktober 2009

Årets første sporsnø

Høstferie / vinterferie..........?? At det tirsdagens regnvær skulle ende med sporsnø på onsdags morgen var ikke planlagt.
Muligens av Meterologisk Institutt, men ikke av meg.
Ikke plantene mine heller..

Litt brå overgang for denne..


Mangler litt på at det passer med kaffe her..

Er det mulig å bli fratatt retten til å holde geranium, eller finnes det tilgivelse for en svimeslått blomsterpotteeier, ja for så vidt med innhold også da, - som ble overumplet av et sjokkarta snøfall.....
Snøen har heldigvis bare hatt en gjesteopptreden. I dag var det "bare" regn....igjen....

4 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

Det kan godt hende at den snøplagede pelargonien kan greie seg. Du får ta den inn i stuevinduet, er du heldig så skyter den fra bunnen :)

Her er det heldigvis ikke noe snø enda, men jeg får vel første frostnatt i natt tenker jeg.

hvorfor ikke... sa...

OiOioi! Ups! Nå tror jeg jeg tar inn mine...De har fått et par overraskende frostnetter, men har klart seg så langt. Det er så deilig å varmt om dagen her, så det er så koselig å ha kassene under vinduet...og alle de andre, rundt omkring, ute enda...Men nå ble jeg jammen skremt!

Men du så koselig det ser ut hos deg! Og FLOTT quilteteppe, under her. Her må jeg vist titte litt mer;)

Laila sa...

Trur absolutt det finns tilgjeving når snøen kjem så brått og tidleg som dette. Gjesteopptreden eller ei - det får no vere måte på å kutte hausten. Her måtte det skrapast is av bilrutene i dag tidleg. Brrrrr. God helg til deg med eller uten geranium :))

2ne sa...

Huff ja, dette ser kaldt ut. Foreløpig så er vi heldigere herover - men høsten er kommet godt i gang. Ønsker deg en riktig god helg :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...